Διδακτικές επισκέψεις

Διδακτική επίσκεψη στο τμήμα Φυσικής και στη σχολή Φαρμακευτικής του ΕΚΠΑ

Την Δευτέρα 27-3-23 οι μαθητές/τριες της θετικής κατεύθυνσης επισκέφθηκαν το τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου ενημερώθηκαν από τον κ. Παπαθανασίου Αντώνιο για τους τομείς και τις κατευθύνσεις του τμήματος. Στη συνέχεια συμμετείχαν σε βιωματικό πείραμα φυσικής με τη βοήθεια προπτυχιακών φοιτητών. Τέλος παρακολούθησαν πειράματα επίδειξης περίθλασης φωτός και ξεναγήθηκαν στους πειραματικούς χώρους της κρυσταλλογραφίας.

Παράλληλα την ίδια ημέρα οι μαθητές/τριες της κατεύθυνσης υγείας επισκέφθηκαν τη σχολή Φαρμακευτικής, όπου ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα σπουδών και ξεναγήθηκαν στους χώρους της σχολής και των εργαστηρίων.

Διδακτική επίσκεψη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο

panteio palaio ktirio

Στα πλαίσια των δράσεων επαγγελματικού προσανατολισμού, την Τετάρτη 22-3-23, οι μαθητές/τριες των κατευθύνσεων οικονομίας και ανθρωπιστικής επισκέφθηκαν το Πάντειο Πανεπιστήμιο, όπου ξεναγήθηκαν στους χώρους του και ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα σπουδών.

Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ακρόπολης

mouseio akropolis1

Την Πέμπτη 16 Μαρτίου μαθητές της Α’ Λυκείου πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ” Αθηναίοι…επί το έργον”.

Μέσα από την περιήγησή τους στις αίθουσες του Μουσείου ήρθαν σε επαφή  με αγγειοπλάστες, αγγειογράφους, γλύπτες, ζωγράφους, βυρσοδέψες, γιατρούς, αρτοπώλισσες  κι άλλους εργαζόμενους και  γνώρισαν μερικά από τα επαγγέλματα της αρχαιότητας.

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Μουσείου της Ακρόπολης.

Διδακτική επίσκεψη στην Βουλή

Την Τετάρτη 7-12-22, οι μαθητές/τριες του τμήματος Α2 και την Παρασκευή 9-12-22 οι μαθητές/τριες του τμήματος Β3 επισκέφθηκαν το “Ίδρυμα της Βουλής” και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Σήκω ψυχή μου….”.

Μέσα από φωτογραφικό υλικό, μουσική, τραγούδια από την εποχή της Μικρασιατικής Καταστροφής του 1922, αλλά και προσωπικές μαρτυρίες προσφύγων από τη Σμύρνη, οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για τα γεγονότα της εποχής. Τέλος, και με μεγάλη επιτυχία, οι μαθητές/τριες δραματοποίησαν τραγούδια της εποχής εκείνης.

Διδακτική επίσκεψη στην Αρχαία Αγορά

arxaia agora 02

Την Τετάρτη 7-12-22, οι μαθητές/τριες της Α΄ Λυκείου επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Αγοράς.

Διδακτική επίσκεψη στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο

Αττικό Πάρκο

Την Δευτέρα 7-11-22, οι μαθητές/τριες των τμημάτων Β1, Β2 επισκέφθηκαν το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο και ενημερώθηκαν για τα απειλούμενα άγρια είδη, για την ποικιλία των ειδών και την ομαλή λειτουργία των οικοσυστημάτων.

Διδακτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Ευγενίδου

Την Τρίτη 1η Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη του τμήματος Β4 στο Ίδρυμα Ευγενίδου. Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν με πολύ ενδιαφέρον στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ”Μαθαίνω πώς να Μαθαίνω” με στόχο να “μάθουν” πώς να αντλούν πληροφορίες από το διαδίκτυο ή από μια βιβλιοθήκη για να γράψουν μια εργασία.

Διδακτική επίσκεψη στον Χώρο Ιστορικής Μνήμης

xoros istorikis mnimis tel

Την Τρίτη 1-11-2022, οι μαθητές/τριες της Γ΄ Λυκείου επισκέφθηκαν τον Χώρο Ιστορικής Μνήμης στην Κοραή, όπου βρίσκονταν την περίοδο της Κατοχής τα κρατητήρια της Γερμανικής Διοίκησης της Komandantur.

Έξι μέτρα κάτω από την επιφάνεια του εδάφους σ’ ένα αποπνικτικό χώρο στοιβαζόταν καθημερινά δεκάδες κρατούμενοι πριν προωθηθούν σε φυλακές, στρατόπεδα συγκέντρωσης εκτελεστικά αποσπάσματα. Μικρά παιδιά, γυναίκες, άντρες. Σαλταδόροι, λαθρεπιβάτες στα τραμ της εποχής, απατεώνες, αντιστασιακοί, όλοι μαζί να περιμένουν την επόμενη ημέρα. Στο κέντρο της πόλης αλλά τόσο μακριά από αυτήν.
Πολλοί άφησαν το αποτύπωμά τους στην ιστορία σκαλίζοντας τους τοίχους της φυλακής τους.

Οι μαθητές/τριες ξεναγήθηκαν στον Χώρο και ενημερώθηκαν για τα ιστορικά γεγονότα της εποχής εκείνης.

Φεστιβάλ εκπαίδευσης ” My Gap Feel & Fill Festival της Skywalker”

Την Πέμπτη 20-10-2022 οι μαθητές/τριες της Γ΄ Λυκείου επισκέφθηκαν το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών για να παρευρεθούν στο φεστιβάλ ” My Gap Feel & Fill Festival της Skywalker” προκειμένου να ενημερωθούν σε θέματα που αφορούν τον επαγγελματικό προσανατολισμό με απώτερο σκοπό την απόκτηση soft skills, δεξιοτήτων και γνώσεων, καθώς και τη διευκόλυνση της έρευνας για τη διασύνδεση των σπουδών και των εκπαιδευτικών επιλογών με τη σύγχρονη αγορά εργασίας.

Η δράση αυτή περιελάμβανε την παρουσία εκπροσώπων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και οργανισμών, τη διενέργεια wokshops και την τετ α τετ συμβουλευτική.

Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν πάνω στις θεματικές της συμπλήρωσης μηχανογραφικού σημειώματος, του περιεχομένου των σχολών του μέλλοντος και των σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων. Η συμμετοχή των μαθητών/τριων τους παρείχε τη δυνατότητα να ξεκαθαρίσουν το τοπίο της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής τους αναζήτησης.